Звіт 2015 - ДНЗ Барвінок

Перейти до вмісту

Головне меню:

Звіт 2015

Групи садка > Ромашка

УЗАГАЛЬНЕННЯ РОБОТИ
З ДІТЬМИ ГРУПИ «РОМАШКА»
У 2014 – 2015 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ


Співпраця з батьками:
• проведення нетрадиційних батьківських зборів;
• виготовлення книги;
• виготовлення виробів з природнього матеріалу;
• Родинні свята;
• Казка на асфальті;
• Бесіди (консультації, інформація у батьківському кутку, спільний похід)


РОБОТА В ГРУПАХ, ПІДГРУПАХ:
- підготовка руки до письма;
- звуковий розбір слова.


Пріоритетні напрямки:
• Розвиток туризму:
- похід за межі закладу;
- заплив на байдарках;
-     стрибання на батуті;
-cкладання карт  туристичних маршрутів.


Yчасть у методичній роботі:
• Відвідування районних семінарів:
-  розробка занять з пошуково – дослідницької діяльності;
- створення презентації «Природні явища» (повінь, цунамі,землетрус,БЖД);



• Музейна  педагогіка:
- виготовлення книг;
- екскурсія у музей книги.


• Театралізована діяльність:
- розігрування сценок;
- перетворення у казкових персонажів.


Логіко – математична діяльність
(навчання лічби за допомогою ЛЕГО)


Проектна  діяльність:
• проведення дослідів;
• віртуальні  подорожі;
• висаджування насіння;
• робота з голкою (плетіння бісером);
• плетіння з кольорових гумок;
• дітям про безпеку (про мир).


Труднощі:
• велика  наповнюваність  дітей  у  групі;
• навчання  грамоти (звуковий аналіз, правильна побудова речення);
• Сприймання  дітьми ЛЕГО як  навчального, а не ігрового матеріалу.
Досягнення:
• Комунікабельність (ініціативність, акторська діяльність);
• Готовність  дітей до школи.


Прогноз діяльності на 2015 – 2016 навчальний рік
* зацікавити малюків відвідувати дитячий садок;
* запевнити їх у тому, що нам можна довіряти, що тут їм буде цікаво і вони знайдуть нових друзів.

Заповіді  вихователя:
1. Люби вихованця, довіреного тобі батьками, всією душею, серцем і розумом.
2. Намагайся бачити в кожному своєму вихованцеві повноправну, унікальну особистість, гідну визнання і поваги.
3. Усвідомлювати повною мірою відповідальність за кожну  ввірену тобі дитину: за її фізичний стан та емоційне благополуччя.
4. Віддавай щодня дітям все, що знаєш і вмієш сам.
5. Пам'ятай, що знання без почуттів, добрих справ і чистих помислів, не окриляють, а обтяжують і руйнують будь-якої людини, зокрема дитини.
6.Твердо знай, що будь-яке здійснюване тобою насильство над особистістю (фізичне або моральне), незалежно від його мети, ставить під питання твоє звання «педагог».
7. Оцінюй вчинок, а не особистість, і ніколи не вживай виховних впливів у поганому настрої.
8. Сприймай батьків своїх вихованців як перших союзників у справі розвитку дитячої особистості.
9. Хвали свою професію праведною педагогічною працею на благо майбутніх поколінь.
10. Дорожи міні-садом як своїм рідним домом, навіть якщо в ньому іноді протікає дах.


 
 
Назад до вмісту | Назад до головного меню